mozilla 1.3 a par lame problemu

dep DepMlade na seznam.cz
Pondělí Duben 7 18:18:57 CEST 2003

On Sun, 06 Apr 2003 15:45:42 +0000, oldfrog na volny.cz wrote:

> [...]

ano, ano, ano :) ... proste clovek kdyz omylem zavre okno tak to vezme
sebou 15 stranek, a neni tam obnova predchoziho stavu (treba jako u
galeona:) proste potvrzeni by nebylo na skodu

> No jiste - proste zaviraci krizek na okne vubec nepouzivam.
> Bud zaviram taby krizkem vedle tabu, ten zmizi, je-li okno
> tvoreno jen jednim tabem, tebo pouzivam CTRL-W. A stale
> mam slusny poradek v oknech celeho X systemu.

tohle je dalsi kamen urazu ... proste v konzoli ctr+w je smaznou jedno
slovo ... napr na pisu prizpevek (treba se neak rozepisu na 40 radek)
do diskuze, uvedomim si ze posledni veta je zcetna, a sem linej mazat
backspace, instinktivne stisknu crt+w ... a :-) cele okno je pryc
(samozrejme ze umysl byl smazat rychleji posledni vetu:), a s nim
cely prizevek ...

asi tahle ...

flame: krizek je lepsi:)