php4.3.1 a FastTemplate problem...

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pondělí Duben 7 20:32:18 CEST 2003

Dobry den,

mam zde vetsi aplikaci napsanou v php pouzivajici FastTemplate. V
php-3.0.18 to chodi bez problemu.
Ted jsem se rozhodl, ze  tuto aplikaci prenesu na server s php-4.3.1 a
narazil jsem :-(

Chyba je nasledujici:
*Fatal error*: Cannot redeclare clear_parse() in
*/usr/local/lib/FastTemplate/class.FastTemplate.php3* on line *638*

Tak jsem se dival do te knihovny a zjistil jsem, ze funkce clear_parse
se tam vyskytuji 2x a lisi se pouze tim, ze jedne se predava nejaky
parametr.
Googlem jsem hledal a nasel podobne stiznosti, ale bez reseni :-(
Na domovskych strankach FastTemplate take nic.

Balik obsahoval take patch, ktery jsme zkusil ale tez bez vysledku :-(

Konfigurace serveru:
Linux RH7.2, apache_1.3.27, php-4.3.1

Predem dik za nejaky napad, nasmerovani apod.

Duda