jadro 2.5.9 a reiserfs

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Duben 7 22:03:25 CEST 2003

On Mon, 7 Apr 2003 ctiborot na volny.cz wrote:

> Zkoušel jsem přeložit kernel 2.5.9 v MDK9.Překlad se dokončil, spustil
> jsem make modules, potom vytvořil initrd a zkusil nabootovat.Systém se
> při nabíhání tvářil normálně,ale k mému velkému zklamání při
> přemountování root partišny (v reiserfs) do read-write modu celou
> partišnu pos.... a z žádného systému už nelze přimountovat (zkusil jsem
> Knoppix, SuSe live8).Další partišnu naštěstí nepoškodil, i když je taky
> reiserfs....divné. Nesetkal se s tím už někdo?

Vy jste povolanim historik??

2.5.9 je skutecne _velmi_, ale opravdu _velmi_ obsoletni vyvojove jadro.
Problemy s reserfs byly i pozdeji, a to pomerne zasadniho razu, nekdy. Pri
pouzivani vyvojovych kernelu, obzvlaste pak ze zacatku vyvojove rady,
musite byt pripraven takrka na vse.

Pokud mermomoci chcete vyvojovy kernel, tak ctete LKML abyste vedel, co
muzete ocekavat za katastrofy.

--
JiKos.