Skript v Perlu

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Duben 8 01:25:32 CEST 2003

Dne ne 6. of April 2003 01:02 oldfrog na volny.cz napsal(a):

> - proc ma priponu sh?

Protože jsem to tak automaticky pojmenoval, původní název byl
velmi_hloupej_dlouhej_nazev.txt. Skript nabízí firma, co produkuje sw pro
palmy a tento má být alternativou k win aplikacím na konverzi PDB databáze do
použitelných obrázků. Napsal to nějakej GURU a v tý firmě se do toho skriptu
asi chtěli podívat (samozřejmě nějakým "vymakaným" WordPadem, jak jinak),
načež ho nabídli na svým webu... Mělo mě to napadnout už při názvu toho
souboru, :-).

> - jak vypada? muzete ho poslat?
> - predpokladam, ze prikaz "file /usr/bin/perl" vrati typ "elfi binarka"...
>
> OldFrog.

Je to vyřešený, bylo to jen woknovskej CR na konci prvního řádku.

Zdraví,

Oak