php4.3.1 a FastTemplate problem...

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Duben 8 11:23:11 CEST 2003

Martin Duda wrote:

> Diky, ale tuto stranku jsem googloval jiz vcera take. Pokud mate na
> mysli, zda-li jsem aplikoval ten patch, tak ano. Uvedl jsem to jiz v
> puvodnim dotazu vcera. Jeste maly dodatek. V php-4.2.3 to jeste chodi,
> ale jak uvedl kolega Cech, zrejme v php-4.3.1 jiz nelze delat
> "pretezovani".
Omlouvám se to mi uniklo.
 Tak potom vzhledem k tomu že funkce "clear_parse ()" je označena jako "used
for compatibility, tak by řešením mohlo být buď její odstranění nebo pokud
jí používáte tak její přejmenování, popř. přejmenování 'clear_parse (
$ReturnVar = "")' pokud tuto nepoužíváte.

 Popravdě pokud to pro vás nebude problém sám osobně doporučuju přechod na
Smarty nebo jiný template systém výběr je více než dostatečný
http://www.zend.com/codex.php?CID=332

Stefan