integrovana gr. karta savage

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Úterý Duben 8 15:46:13 CEST 2003

On Tue, 8 Apr 2003, Ing. Petr Bolf wrote:

DD.

Jde predpokladam o S3 Savage.

Nepisete bohuzel ani verzi Debian Linuxu kterou jste zkousel, ani verzi
Mandrake kterou jste zkousel, tudiz jste nam nedal ani teoretickou sanci
zistit zda v jednom z pripadu neslo o Xfree ktere jeste S3 Savage
nepodporuji.

Z http://www.xfree86.org/ se da nicmene behem 5ti minut zistit ze S3
Savage je podporovane v XF 4.1 z aktualniho debianu tudiz i ve vyssich
ktere jsou v aktualnich RH/Mandrake distribucich.

Mozna zalezi i na tom ktery SAVAGE chip tam presne mate:

4.1: Support (accelerated) for the Savage3D, Savage3D/MV, Savage4, and
Savage2000

4.3: Support (accelerated) for the Savage3D, Savage3D/MV, Savage4,
Savage2000, and SuperSavage

S pozdravem

> Pri instalaci debianu na pocitac s MB biostar s integrovanou gr.
> kartou Savage nefunguje Xwin. Pri instalaci mandrake na tentyz
> pocitac vse bez problemu. V obou distribucich je stejny XFree, nebo
> ne? Zkousel jsem jeste jednou ten debian a nastavit X-ka stejne jako
> v tom Mandrake, ale nakonec jsem to byl nucen vzdat. Neni mi uplne
> jasne, proc v jedne distribuci ovladac funguje a ve druhe ne? V cem
> je rozdil? Musim pro ten debian shanet nejaky zvlastni
> ovladac?

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !