Xfree 4.3 Mandrake a TrueType fonty

anton a.kuco na szm.sk
Úterý Duben 8 18:00:09 CEST 2003

Zdravim,
Mam nainstalovany Mandrake 9.1 a problem s fontami v Mozille - su otrasne, oproti
mandrake 9.0 je to krok spat. Pritom vo vsetkych recenziach pisu ze je su
tam krasne vyhladene pisma :-(. Mam LCD 1024x768 na notebooku.

Ked dam true type do xfs, xlsfonts ukaze pisma ale KDE ani Mozilla ich nevedia
pouzit. Cez graficke rozhranie Madrake sa nainstaluju ttf ale skonvertuju sa
zaroven na Type1 :-(. Co potom poziva xfree? Pisma su trochu lepsie ale stale
tazko citatelne. Docital som sa ze XFree 4.3 pouziva fonts.conf. Ale tento subor
je vo formate XML. Dufam ze to nie je vseobecny trend v Linuxe aby mizli
textove konfiguracne subory.

Ako zaradit TrueType fonty do Xfree 4.3 aby boli dostupne pre aplikacie? Ako ste
riesili tento problem? Pozeral som v archive, ale nic som nenasiel. Man stranky
tiez nic nehovoria.

              Anton Kuco