RedHat 9 update

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Úterý Duben 8 19:58:01 CEST 2003

Dobry den,
On Tue, Apr 08, 2003 at 04:19:13PM +0200, BOBO wrote:
> Tak jsem to zatim nejak nepochopil. Instyaloval jsem RedHat9.0, ale
> nechce mi to delat update. Z tech cachru co to na mne vybaflo jsem
> pochopil, ze si mam zaplatit nejakou update sluzbu. Nebo jak je to
> mysleno? Muzu pozadat o vysvetleni?
_Pozadat_ muzete ;-)

Muj pocitac neni pripojen k Internetu, nicmene jste pravdepodobne
narazil na "throttling".
V dobach, kdy vyjdou nove updaty a servery/pripojeni RHN jsou pod velkou
zatezi, je pristup omezen jen na platici uzivatele. Muzete nekolik
hodin/dni pockat nebo si updaty stahnout pres ftp z libovolneho
mirroru.
	Mirek