Rozdeleni disku z command-line

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Duben 9 08:39:30 CEST 2003

> Neco maleho co je na spousteci diskete koukal jsem na sfdisk ale moc
> jsem to ztech man pages nepochopil ach ta anglina.

Pak ten parted urcite vyzkousejte. Stahnete z ftp dva obrazy diskety, pomoci
dd to soupnete na ty dve diskety, z prvni nabootujete, druhou tam strcite po
vyzvani a pak uz si s diskem delate co chcete. A to nejenom vytvareni a
mazani partisen, ale i meneni velikosti a posouvani atd...
Nedavno jsem to pouzil (i kdyz jsem z ovladani mel celkem strach - byv
zvykly na Partition magic) a muzu rict ze neni nic snazsiho. Jenom holt
nevidite ty barevne obdelnicky jednotlivych oblasti :-))

S pozdravem Zdenek Bohm