Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Duben 9 09:08:56 CEST 2003

   From: Kovar Jan <Kovar_J na tese.cz>
   Date: Wed, 9 Apr 2003 07:57:09 +0200

Dobrý den,

   > Panove. Nejste jako male deti? Vsichni vime, jak to je. Dotycny asi
   > prodava Redhat 9, ktery ale nesmi nazyvat Redhat 9, ackoliv vsichni
   > vime, ze to je Redhat 9.

já bohužel nemám křišťálovou kouli jako vy a nejsem ochoten lidi odsoudit
jenom kvůli tomu, že "to tak vypadá". Chci mít potvrzení. A stále věřím
v to, že lidi pokud pochopí, že udělali chybu, tak ji napraví. Stále věřím
v to, že mi původní autor napíše, že si špatně přečetl licenční podmínky,
stráví jeden den nad tím, aby upravil zmiňovanou distribuci, a tuto bude
prodávat. Zatím mi to autor však nenapsal :-( Což (zatím) potvrzuje vaši
teorii.

   > Kdyz by napsal, ze ma distribuci, co je vytvorena z RH9, tak je to
   > zavadejici. Kdyz by rekl, ze me distribuci, co ji nemuze nazvat RH9,
   > tak si budeme tukat na celo. No a pochybuju, ze se najde nekdo, kdo by
   > uveril, ze vam to neni jasne.

Vůbec nic jste nepochopil. Není to o tom, čemu věřím. Všechno je to o tom,
že se po dvou měsících našel někdo, kdo (možná) opět porušuje licenční
podmínky softwaru, který souvisí s free softwarem. Před dvěma měsíci to
bylo Ministerstvo financí. Dnes je to pan Drvota. Vy se tím možná necítíte
ohrožen, ale já ano. Převážná část softwaru, který jsem kdy vyvinul, je
šířena za podmínek licence GNU GPL, GNU LGPL nebo podobných licencí.
--
Pavel Janík

Use statement labels that mean something.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)