amavis

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 9 10:34:00 CEST 2003

> Pokouším se nainstalovat amavis, ale zadrhnul jsem se u hlášky
>
> checking for arc... no
> configure: error: Sorry, you need arc
>
> Nikde jsem to nenašel, můžete mi někdo prosím poradit, kde by
> se dal arc sehnat?

to je nejaky historicky pakovac (pod dosom to bolo pkarc / pkpak). k funkcnosti nie je bezpodmienecne nutny, amavis ho chce na to aby vedel takyto archiv rozbalit a potom subory v nom prescanovat. imho je arc zbytocne, snad v zivote som ziadny taky archiv nestretol. ja som to z z amavisu vyhodil, /etc/amavis/amavis.conf a v nom riadok extractors. btw amavis fuj fuj, je to neskutocne prasacky softver. toto rozchodit, to boli ine nocne mory.