Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 9 12:09:16 CEST 2003

	Ne to ne, vite ony existuji studie a z nich se dovozuje trzni
pozice...

> Tyhle firmy si RH vybraly podle zastoupení na trhu podle
> počtu prodaných
> krabic a popřípadě prodaných podpor, nic víc není průkazné a
> směrodatné.

	Vy jste u tech jednani byl, ze toto tvrdite? Ja jsem u toho nebyl a
myslim si, ze v otazkach spise nebylo _pocet_ prodanych podpor (coz je
stejne naprd, protoze se plati rocne - fakt dobry horizont) apod., ale spise
_bylo_ trzni zastoupeni/sila/oblibenost apod.

> To že klesá v oblibě u domácích uživatelů nemusí nutně
> znamenat že klesá i
> jeho používání ve firmách.

	Samozrejme, o tom se nepru - naopak firme je casto docela fuk, 'na
cem' to bezi, ji zajima 'bezi to'/'musi to bezet tak a tak'... A ja tvrdim a
zatim to nikdo nemel ani snahu vyvracet ci napdat, ze prave z tohoto pohledu
jsme Red Hat Inc. svym dilem pomohli daleko vice nez tech par zlatek za
'licenci'.