Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

hwsoft hwsoft na post.cz
Středa Duben 9 13:04:40 CEST 2003

Pavel švarc pise:

> a v čem konkrétně máte připomínky k použití RH ve vaší firmě ??
> v čem je "podpora" Debianu lepší ?

  V tom, ze kdyz se rozhodneme jej pouzivat, tak si jako support muzeme
  zvolit nezavisleho konzultanta(prodejce), treba jen na jeden(dva) servery
  u kterych je to potreba. U RH musime platit za vsechny, ale nektere bezi
  na RH jen proto, aby byly jednoduse spravovatelne(jen jedna distribuce) .
  Ten Debian je jen priklad asi jsem mel dat do zavorky i jine komercni distribuce.

     to je asi tak vse pratele

        hwsoft

p.s Toto je posledniprispevek do teto FW, dale mozno soukromne.