Evolution a POP (SSL) a glimpse vyhledavani

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Duben 9 13:57:35 CEST 2003

Dne středa 09 duben 2003 13:30 jste napsal(a):
> Prvni dotaz se tyka Evolution 1.2. Presel jsem na nej spolu s RH9 z 1.0.8
> a pouzivam ho ke stahovani posty pres POP3 SSL s tim ze maily necham na
> serveru.
> Evolution 1.2 mi ovsem pri kazdem Odeslat/Prijmout "Nacita shrnuti POP"
> coz trva velmi dlouho a nechapu proc to dela (1.0.8 to nedelala)?
> Pokud nemam nastaveno SSL pak je "Nacitani shrnuti POP" o neco rychlejsi
> ovsem stale to zdrzuje.

Jen osobni poznamka:

spolu s RH9 jsem zacal vazneji zkouset KDE
(opet) a s nim i KMail (dnes od rana :) a doporucuji vyzkouset.
Vyhrady, ktere jsem k nemu mel drive zda se uz padly.
Ppracuji vlastne vyhradne s IMAP serverem, takze pouzivam vesele
soucasne vice ruznych klientu.
Dosud byl Evolution muj nejuzivanejsi mailovy klient, ale mozna uz nebude ...
... uvidim za par tydnu pouzivani.

ivo