Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9 - koncim

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Duben 9 14:38:37 CEST 2003

> Takze i kdyz se u nas siri nelegalni software firem Microsoft, Autodesk a
> dalsich, ale je to ve prospechu sireni tohoto software u lidi, kteri by to
> jinak meli slozitou cestou a tudiz to nebudeme povazovat za problem.

Sorry, ze Vam skacem do debaty ale uvedomte si, ze porovnavate
neporovnavatelne. Toto mozte tvrdit az ked si budem moct legalne a free
stiahnut iso image instalaciek Microsoftu, Autodesku atd....

Ja len tolko a k teme sa zatial nevyjadrujem, len sledujem odozvy...

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2