Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Petr Kristan petr.kristan na epos.cz
Středa Duben 9 15:20:11 CEST 2003

On Wed, Apr 09, 2003 at 08:59:35AM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
>    Date: Tue, 8 Apr 2003 23:29:55 +0200
>
> Ahoj Milane,
>
>    > > a nyní je to tedy jak? Můžete to, prosím, objasnit? Váš e-mail, který jste
>    > > korektně označil slovem Commercial, oznamoval, že prodáváte Red Hat Linux
>    >
>    > Podle http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/
>
> to, co jsi napsal, je mi vše jasné. A protože mi to je jasně, tak jsem se
> zeptal, jestli je to jasné i původnímu autorovi, který sem dopis se
> subjektem Commercial: .* napsal.

> [...]

Panove, nic proti Vam, ale jste si jisty, ze ochranna zanamka RedHat
atd.. je platna i v Ceske Republice. Ja jsem si temer jist, ze ne.
Pak na Vas muze klidne vybafnout, :)

--
Ing. Petr Kristan
.