SSH program na pozadi

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Středa Duben 9 16:26:29 CEST 2003

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

>On Tue, 8 Apr 2003, Igor Bujna wrote:
>
>Zdravim vsechny priznivce linuxu,
>resim ted problem s SSH. Potrebuji spustit pres ssh
>program(shell-script) na jinem pocitaci. A potrebuji, aby tento program
>presel na pozadi a ssh se odpojil.
>

>man nohup

Nevim jestli toto nohup resi.
Zkousel jsem spustit tento script(/tmp/sleep.sh) na strane ssh prikazem
-> ssh -l root localhost 'nohup /tmp/sleep.sh'
#!/bin/sh
date > /tmp/sleep.txt
sleep 30
date >> /tmp/sleep.txt
take kdyz jsem dal prikaz -> ssh -l root localhost 'nohup /tmp/sleep.sh &'
tak stejne ssh ceka az skonci script "sleep.sh"

> ten program musi zavriet stdin, stdout aj stderr, inac bude ssh cakat kym sa
> ukonci. Taktiez samozrejme musi sam seba hodit na pozadie, alebo ho musite
> spustit s & na konci.

Asi tudy cesta vede!!!takze staci asi toto:
ssh -l root localhost '/tmp/sleep.sh 2<&- 1<&- 0<&- &'
Vse probehne v poradku. Po spravnem prihlaseni script 'sleep.sh' prejde do pozadi a ukonci se
ssh spojeni(a vrati 0).Takze to je to co potrebuji.

Ale pozor jestli zadame script, ktery neexistuje, tak ssh stejne vrati 0.
Reseni je vytvorit si pomocny script, kterym to budeme vse spoustet.
#!/bin/sh
if [ -x /tmp/sleep.sh ];then
   /tmp/sleep.sh 2<&- 1<&- 0<&- &
else