bluez nastaveni

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Duben 9 19:30:18 CEST 2003

On Wed, 9 Apr 2003 15:19:44 +0000 (UTC), Ivo Panacek wrote:

: Muzete prosim poradit? S modrozubem si zatim prilis netykam.

Skuste affix. Bluez som skusal pred asi 2 mesiacmi a neuspel som.
Affix som k nejakej spolupraci s T68i pomerne rychlo dokopal,
aj ked to ktovieako stabilne nebolo. Islo o USB dongle od MSI
(CSR chipset).

Kedze to na linuxe zatial nepotrebujem, vykaslal som sa na to -
bohuzial teda nemozem posluzit kompletnym postupom/konfiguraciou.

Zdravi
--
                                      Stano