iptables a samba and port 445

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Středa Duben 9 23:20:07 CEST 2003

Michal Kubecek wrote:
> On Tue, Apr 08, 2003 at 09:17:48PM +0200, Jan Houstek wrote:
>

>>445 je pokud je to samba 3.0, coz asi zatim nelze predpokladat.
>

> Nevím, nevím, našel jsem to v dokumentu, který se týkal 2.2.8a
> (http://de.samba.org/samba/ftp/WHATSNEW-2.2.8a.txt). Je tam zmínka,
> že TCP port 445 byl přidán "in recent years".
>
>                                                    Michal Kubeček

TCP port 445 pro novejsi modifikaci SMB od MS andb

"
"Direct-Hosted TCP" -- the Microsoft marketing term for eliminating
NetBIOS entirely and running SMB by itself across TCP port 445 only.
"

Pocitam tedy, ze pokud (ve Win) primo NetBIOS over TCP nezakazete, pak
je mozno bez TCP portu 445 fungovat. (am I right ?)

Dan