RedHat ISO & mount do jednoho adresare

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Duben 10 09:00:47 CEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 08:30:20AM +0200, Dusan Jirasko wrote:

> Muze mi nekdo poradit, jak dostat RPM soubory ze 3 ISO images do jednoho
> adresare, aby bylo mozno instalovat RedHat pres FTP ?

Já instaluji přes NFS a tam stačí nasdílet jen ten adresář se třemi
iso soubory. Instalační program si je sám namountuje přes loop.

Pokud potřebujete dostat rpm soubory do jednoho adresáře, můžete
je namountovat přes loopback a prolinkovat.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX