Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Čtvrtek Duben 10 11:16:07 CEST 2003

Tak nějak :-)

  http://ochranne-znamky.cz/ a zkusit to :-)

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E