Traffic Control

P.L. plnews na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 11:22:53 CEST 2003

Protože nikdo neodpověděl, tak to zkusím ještě jednou:

> Potřeboval bych objasnit jednu otázku týkající se omezování rychlosti
> spojení.
>
> Omezit rychlost můžu buď třídou nebo vytvořit k omezování rychlosti frontu
> (sfq, red). Jaké výhody a nevýhody mají tato řešení?

Možná otázka není zcela zřejmá, proto to zkusím jinak. Příkazem

tc class add dev eth0 parent 1:2 classid 1:220 cbq bandwidth 100Mbit
    rate 128kbit weight 12.8kbit prio 8 allot 1514 cell 8 maxburst 20 avpkt
1000 bounded

omezím rychlost třídy na 128kbit. Co získám, pokud ještě použiju frontu red
nebo tbf a kam jí mám umístit (přímo do třídy 1:220 nebo před ní).

Petr