HP3820 na USB

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Čtvrtek Duben 10 11:44:38 CEST 2003

Dňa Št 10. Apríl 2003 11:31 ste napísali:

> V priebehu posledneho roka na niektorom z popularnych
> linux-spravodajskych serverov bol podrobny popis ako dat do chodu hp g55
> cez USB. Niejake info je na
> http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=5577
dakujem, pozrel som a zistil som ze som to robil presne tak ako je navod.
po vygoogleni mi stal odporuca pouzit driver hpijs. mal som pocit ze je to
len balik ktoreho sucastou su drivery pre rozne HP *jet tlaciarne, takze
ked som vybral v sprievodcovi priamo HP->DeskJet 3820->...-hpijs (recomm...)
ze som vybral driver z balicku hpijs. tlac testovacej stranky nezbehla :(

pozeral som sa ake moduly pre usb mam zavedene.
usb-ohci (aky je rozdiel medzi usb-uhci a usb-ohci?)
usbcore

ocakaval som ze by mal byt zavedeny tiez modul printer pre usb :-O
ten zavedeny nieje. ma byt, alebo nie?

dnes sa pokusim vyskusat ci je chyba priamo v usb pripojeni alebo v driveroch,
kedze som si dnes narychlo zohnal lpt kabel. pokusim sa snad este vybrat
alternativne ovladace DeskJet 3820

je lepsie tlacit cez CUPS alebo LPR???