RE: Elektronickédaňovépřiznání - vyjádřeníře±itele (IBM)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 10 13:08:22 CEST 2003

	Proc? Ja naopak s puvodnim pozadavkem souhlasim - stat tu neni od
toho, aby nam urcoval v jakem aute, jake znacky, jake barvy mame jezdit, ale
stanovil pravidla silnicniho provozu apod. - myslim si, ze stejnou analogii
jsou standardy (W3C radeji ne!) - ISO/ANSI normy, CSN, IEEE apod. a je uplne
putna, jaka aplikace ma jakou implementaci - pokud je spatne, je chyba na
strane pouzivatela, ze si ji opatril (to se muze tykat jak MS, tak ostatnich
produktu), stejne jako je chybou uzivatele, ze si koupi trabant a vsichni ho
na dalnici (ve stejne 'tride' aut) predjizdi...:-)

Daląí informace o konferenci Linux