Xfree 4.3 Mandrake a TrueType fonty

anton a.kuco na szm.sk
Čtvrtek Duben 10 15:23:15 CEST 2003

Vdaka za podnety.

- v /etc/fonts/fonts.conf som nasiel riadok
<dir>/opt/ttfonts</dir>
tak som vytvoril adresar a presunul tam TrueType fonty a dal som
tento adresar do konfigu xfs - fonty su uz pouzitelne (fonts.dir a fonts.scale som
spolu s fontami skopiroval z RedHat 7.3)

- vyvoril som na ploche odkaz na aplikaciu s prikazom:
export GDK_USE_XFT=0; mozilla
tymto sa vypne vyhladzovanie fontov. Po nasteni velkosti fontov sa daju celkom dobre
citat, aj ked to nie je idealne.

Este sa da pohrat s parametrami ktore ziskate vypisom ked zadate namiesto url
about:config. Zaujimave su parametre font.*

Upravy som robil pre notebook s LCD 1024x768 a integrovanym S3 Savage DDR chipom.
Na LCD 10280x1024 a Radeon 8500 kartou je vyhladzovane pismo citatelne dobre.

                        Anton Kuco