instalace MDK9.1 - ACER Aspire 1601LC

BOBO b2 na quick.cz
Čtvrtek Duben 10 15:41:09 CEST 2003

Zdravim vespolek.
Pokusil jsem se nainstalovat MDK9.1 na notebook Acer Aspire 1601LC a
narazil jsem na problem. Pri instalaci sice detekuje disk ale nasledne
nekolikrat vypise hlasku "hda: lost interrupt"  nasleduje jakysi vypis
registru a zasobniku a konci to hlaskou  "<0> Kernel panic: Aiee,
killing interrupt handler! In interrupt handler - not syncing" a blika
CapsLok led. Jinak z instalaci RedHat9.0 neni zadny problem a dokonce
detekuje a instaluje Mobility Radeon 9000. Instalace SuSE8.1CZ je take
bez potizi akorat se musi ovladac pro ATI doinstalovat. Muzu zakricet o
pomoc? Resil jiz nekdo obdobne potize?
BOBO