jak zjistit co proces prave dela

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Duben 10 15:56:14 CEST 2003

Miroslav Kubiczek wrote/napsal:
: Dobre odpoledne,
:
: chtel bych se nekoho z Vas optat jak zjistit (z su shellu), co urcity
: process zrovna provadi (ale bohuzel na neho nemuzu pouzit strace).
: Jde o to, ze mi vzdycky urcity proces (v linuxu SuSE 8.1) zacne pozirat
: ohromne mnozstvi pameti, az zacne system pomalu vytuhavat.
: Ten proces se jmenuje 'insserv' a zpousti ho YaST, kdyz se snazim
: nainstalovat tiskarnu.
: Kdyz ho hned killnu, tak se zobrazi okenko, ze instalace probehla
: uspesne, ale bohuzel tisk nefunguje :-(
: Potreboval bych si na neho nejak 'posvitit', ale bohuzel nevim jak.

  strace -p PID

  by pomohlo ???  (man strace )

Věroš Kaplan
--