rychlost ADSL

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Duben 10 16:33:00 CEST 2003

Petr Nowak wrote:

> a 400 na ADSL profi 256 (in256+), z agregacniho bodu vychazi (tedy spise
> vchazi) 2 logicke trubky: 192*1000/50 = 3840kbps a 256*400/20 = 5120. To
> je vedeno do Prahy a tam predano danemu ISP.
> Jinak souhlasi, ze zadny QoS to nema. Ale rozdilne agregace se nemichaji.
> Zkratka a dobre, ADSL je takovy lepsi dial-up.
>

> Suma sumarum: Pokud potrebuji do firmy trvale pripojeni a hodlam provozovat
> i aplikacni server je BLBOST poridit si ADSL Profi 256/64 za cca 3.000,- bez
> DPH, kdyz za stejnou cenu mohu mit 64 kbit bezdrat s GARANTOVANOU (1:1)

Spravne. ADSL NENI PEVNA LINKA
Jak jsem jiz psal, je to jen takovy rychlejsi dial-up za pausal.

> propustnosti do Internetu. Nebot podelim-li 256/64 20-ti jsem na 12,8/3,2,

Ne, musite delit 2Mbps : 20 nebo 50 (jedna agregace je na 2Mbps "kanal").

> coz je bida a utrpeni. A jestli to nekomu ted beha rychleji, tak protoze se
> zatim nenaplnila kapacita. Jest to tak ???

Zalezi od toho, jak momentalne ostatni uzivatele sosaji, pokud by se
vsichni domluvili, ze naraz budou stahovat nejaky velky soubor, tak to
nebude zadna slava, zejmena u agregace 1:50

Pokud vim, tak diky te agregaci nemate garantovanou zadnou minimalni
rychlost, pouze maximalni moznou :-)

Roman DAVID