Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 10 15:58:23 CEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 12:44:52PM +0200, Jan Kubik wrote:
> "Honza Pazdziora" <adelton na fi.muni.cz> wrote

> kde ? -  ja jsem jen cetl, ze priznivci Red Hat Linuxu si mohou u
> pana Drvoty objednat nejaka CD-cka, za jejichz obsah on neruci.

Já jsem četl, že se na CD vychází Red Hat 9 a že se jedná o instalačky
vypálené z vystavených ISO obrazů:

	Subject: Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

	Pro všechny z okolí Pardubic, kteří jsou
	příznivci RedHat Linuxu a nemají přístup
	k rychlému (a levnému) FTP spojení, nabízíme
	možnost zakoupení CD, vypálených z vystavených
	ISO obrazů, v kamenném obchodě (a pro ostatní
	poštou na dobírku). Jedná se o sadu 3CD instalační,
	podrobnosti na adrese:

	  http://www.zds.cz/cdrom/cddetail.asp?cd=CD1317

	Můžete již nyní objednávat.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...