Vhodnost ADSL home pro propojeni 2 malych siti

bl bl na mavipet.sk
Čtvrtek Duben 10 17:41:49 CEST 2003

> uz jsem z tech diskusi kolem adsl trochu zpitomely. Rad bych se zeptal,
> zda v principu neco brani vyuziti telekomackeho adsl home na spojeni 2
> malych siti?

nic.

> Nevadi mi ani agregace ani dashboard prihlasovani ani
> nutnost udrzovat spojeni zive ani dynamicka IP, spis mam strach z toho
> natu.

je tam nat 1:1 a ten je v pohode akurat pri "znovupripojeni" po vypadku
linky za musite spitat na svoju externu IP a nejak ju predat tej druhej
strane.(treba email)

> Na jedne siti totiz pojede www server (groupware), na ktery chci
> pristupovat z te druhe. Proc tam vubec je ten nat? Dik

ja sy myslim ze z dvoch dovodou:
1.) aby si nik nemohol zaregistrovat domenu a nastavit si IP na svoj
domaci pocitac.
2.) dhcp server lahko donutite robit zaznamy ake zariadenie bolo
pripojene a "zavadne" odpisat.