Vlastnikem znamky LINUX neni Linus Torvalds

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Duben 10 14:58:22 CEST 2003

On 9 Apr 2003, Radek Vybiral wrote:
> Linux je registrovaná ochranná známka Linuse Torvaldse

Nerad vás zase opravuji, ale když chcete ochraňovat
práva, tak pravdivě a podle skutečností, podle českých
zákonů, a ne podle nějakých dojmů.
Vlastníkem (Majitelem) na území ČR platné ochranné
známky LINUX není Linus Torvalds, ale firma APS BRNO,
spol. s r. o.

> [...]
> Databáze obsahuje pouze platné ochranné známky přihlášené u Úřadu
> průmyslového vlastnictví.
> ---------- Číslo přihlášky: 98389 Znění ochranné známky: LINUX Číslo
> zápisu: 192331 Třídy výrobků a služeb: 9, 16, 35, 36, 41, 42 Datum
> podání: 17.03.1995 Datum práva přednosti: 17.03.1995 00:00 Datum
> zveřejnění: 17.04.1996 Datum zápisu: 24.07.1996 Majitel/Přihlašovatel:
> APS BRNO spol. s r.o., Božetěchova 2, Brno, 61200, Česká republika
> Země původu: CZ Zástupce: Voda Karel, ELITFORM, v.o.s., patentová a
> známková kancelář, Bolzanova 13, Brno, 61800 Stav řízení: Registrovaná

 Jiná další ochranná známka LINUX platná na území ČR (přihlášená
u Světové organizace duševního vlastnictví) zde registrovaná není.

On 9 Apr 2003, Radek Vybiral wrote:
> A doložíte nám tu svoji svoji "téměř jistotu" na nějakém průkazném
> dokumentu?
>
> R.V.

Viz Úřad průmyslového vlastnictví http://www.upv.cz
Čím to doložíte naopak vy?

> k tomu, že na stránkách by někde mělo  být uvedeno, že to slovo
> "Linux" je právě ta registrovaná značka L.  Torvaldse, stejně jako to
> má uveden např. server penguin.cz

Potom to tedy má asi server penguin.cz uvedeno nesprávně,
a dopouští se poškozování cizích práv, konkrétně k ochranné
známce slovní.

Z.Drvota

P.S.:
> Takže jistě uznáte, že jsem nepoužil žádné osočování, ale oprávněně
> jsem  se veřejně pohoršil nad Vašim "poctivým" způsobem podnikání v

Nebudu to už komentovat, na přímý dotaz na váš e-mail
mi stejně neodpovídáte, ke změně svého názoru, kterým
jste náš "poctivý způsob podnikání" 3.10.2002 sám schválil,
se nechcete vyjádřit ani veřejně ani soukromě. Takže to utnu,
ať si udělá každý svůj názor sám.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail