Oracle console

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Duben 11 09:50:37 CEST 2003

> Diky... Ja to chci do skoly, kde nemam pristup k root uctu.
> Mame vramci cviceni Oracle z jejich console. A je to
> nainstalovane na Windows. Tak jsem se chtel pripojovat z
> Linuxu, ktery tam je jako dual boot. Instalacky oracle si
> nestahnu, protoze jsem na dial-upu. A tak jsem se chtel
> zeptat, zda neni nekde mozno stahnout nejakou jednoduchou
> konsoli, neco co bude umet to same (minimum), jako sqlplus
> shell. GUI by mi asi neproslo :( PaD

Ja jsem to ted moc nepochopil. Potrebujete trenovat na to, abyste byl
schopen pracovat u konzole? Nebo musite pouzit konzoli? To GUI neprojde
proc? Pro linux existuji gui pro Oracle - Toad, Tora. A tam je mozne
pracovat stejne jako v konzoli, takze pokud vam jde o trenink, tak bych
zadny problem nevidel.

TNX