Denni backup

Brukner, Ludek ludek.brukner na maniabarco.com
Pátek Duben 11 10:56:24 CEST 2003

> Souborový server dosud provozovaný pod WinNT4 jsem přesunul na SuSE Linux
8.0 se Sambou. Chodí bez problémů i s RAIDem Promise, počet
> uživatelů cca 70, využitý datový prostor ~60GB. Teď jsem pustil další
server (SuSE 8.1), na něm chci vytvářet denní zálohy. Situace je tato:
> Server "linux" sdílení adresář "/px", server "linux2" sdílení adresář
"/px2". Chci vždy jednou za den pustit kopírování všech nových a
> změněných souborů z "/px" do "/px2". Jaký postup je nejlepší? Já jsem
zatím zvažoval tyto cesty (asi o řadě dalších ještě ani nevím):

Me se jevi kombinace rsync pousteneho z cronu jako idealni pro inkrementalni
zalohy. Kdysi davno byl na toto tema pekny clanecek na www.root.cz (aspon
pokud se pamatuju, tak to bylo tam).

Ludek Brukner