RE: Elektronickédaňovépřiznání - vyjádřenířeąitele (IBM)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 11 11:37:37 CEST 2003

	Arogance je prave tak velka, jak jim to zakaznici/uzivatele dovoli
(ano, povedomi uzivatelu je velmi, velmi chatrne - dela s tim alespon IT
erudovana verejnost neco?)), myslim si, ze tento na prvni pohled zamotany
kruh je mozno velmi rychle rozplest...

> Zkuste si to představit v případě HTML. Když dnes má někdo na
> stránkách
> brutálně nekorektní pseudoHTML, lze ho odkázat na příslušnou
> specifikaci.

	Hmm... to bychom nejprve museli mit validni referencni browser -
mame ho? Ja tvrdim, ze ne...

> Tak to mám asi extrémní štěstí. Zatím to bylo tak, že pokud mi takto
> sestavený počítač nefungoval, byla některá z komponent vadná.

	A jste si jist, ze jste nasel tu pravou komponentu nebo tu, ktera
nebyla schopna prace mimo definovane rozmezi a nahradil jste ji jinou,
kterou jeste byla schopna jakesi cinnosti? Je komponenta, ktera pracuje
definovane v zadanych tolerancich a podminkach chybna jen proto, ze
prostredi ji pripravene temto podminkam nevyhovuje a ona se s tim vyrovna (a
po pravu!) hure nez jina?