RE: Elektronickédaňovépřiznání - vyjádřeníře±itele (IBM)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 11 15:16:17 CEST 2003

	Tady nejde o tu skupinku okolo, ale o svet okolo - a domnivam se, ze
prave s ohledem na stav IT oboru to opravdu z pohledu svet okolo funguje v
IT o dost podstatneji hure nez v jinych - aspon ja to tak vnimam -
stavebnictvi, silno proud, zemedelstvi, skolstvi, zdravotnictvi... - pouze
pokud tam zasahuje IT, vnasi do toho hodne zmatku a nepresnosti...

> Normu jazyka C by IMHO mel alespon zhruba znat kazdy programator v C.
> Znate nekoho, kdo je ochoten toto sponzorovat?

	Myslim ze 90% vsech 'dotovanych' GNU projektu je sponzorovano z
komercni sfery a k jejich zakladnim znalostem patri jazyk C nebo C++ (dalsi
je treba grafika - ikonky a jine potrebnosti, manualy, dokumentace, reserse
apod.). A tu normu by uchazet mel znat ne zhruba, ale presne, pripadne
detaily by mel byt schopen dohledat - tim chci rici, ze nemusi byt chodici
slovnik (ja jim rovnez nejsem a vzdy jsem se tomu branil), ale psat prasacke
konstrukce, protoze to zrovna jeden kompilator dovoluje je...:-)

Daląí informace o konferenci Linux