Red Hat 9 a cestina

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 11 17:06:28 CEST 2003

: Odesílatel: Miloslav Trmac <mitr na volny.cz>
: On Fri, Apr 11, 2003 at 03:24:20PM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:
: > Já se s dovolením přiživím - nevíte prosím, ve kterém balíčku
mĂĄ RH8 (9 to
: > qasi bude mít stejné) obsah adresáře
: >
: > 	/usr/share/locale/cs_CZ.CP1250
: Proc by mel? CP1250 neni prilis standardni kodova stranka v pro cs_CZ
: v Linuxu.

No jenze ono to je o tom, ze ten Zope webserver potrebuje mit v systemu
locales se kterymi se pracuje, jinak nezna nabodenicka (zna, ale rozbije to
automaticke generovani HTML kodu z textu). Takze kdyz mi tam nekdo foukne
pres web text s CP1250, proste ho neumi spravne zpracovat (pokud tam je ž
nebo š...), zatimco text s iso8859-2 bez problemu. Pokud bych mel v systemu
definovanou cp1250, tak nemam s texty problem (stejne je delaji obchodnici
na woknech) a Zope si s nima uz poradi po svem.

: Obsah /usr/lib/locale/cs_CZ.CP1250 muzete vytvorit pomoci localedef.
: Nevim, co potrebujete v /usr/share/locale/cs_CZ.CP1250, mely
: by se automaticky najit katalogy z /usr/share/locale/cs.

rebootnu a vyzkousim, diky. Jinak jsem nekde vycetl, ze podpora CP1250 musi
byt i v kernelu, nevite nekdo o tom neco blizsiho, nebo to byl hoax?

JL.