Slackware 9.0 a GNOME 2.2

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Sobota Duben 12 15:02:22 CEST 2003

Zdar. Minuly tyden jsem v zachvatu odvahy provedl upgrade z Slackware 8.1 na
9.0 a pak jsem pochopil, co to znamena Shock and Awe.

Krome toho, ze mi s upgradem X prestala fungovat ceska klavesnice (to uz jsem
castecne vyresil) a ze jsem prozil tezke trauma pri setkani s Metacity (ted
delam ve WidowMakeru), narazil jsem na problem pri kompilaci programu.

Ruzne programy (gabber, galeon, gtkatalog ...) mi pri pokusu o kompilaci (v
./configure fazi) hlasi, ze nenalezly gnomeConf.sh. Pritom jsem pri instalaci
G 2.2 nainstaloval snad vsechny balicky z adresare gnome, ktere maji v nazvu
'lib'. Napr. libgnome, libgnomecanvas, libgnomeui...

Tak se chci zeptat, ve kterem balicku se gnomeConf.sh nachazi, jestli vubec v
nekterem. A jestli pripadne staci ho tam jenom prihodit, nebo jestli mam cele
Slackwarove GNOME zrusit a zkusit ho nainstalovat ze zdrojaku.

Diky

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F