Slackware 9.0 a GNOME 2.2

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Sobota Duben 12 19:46:52 CEST 2003

On Sat, Apr 12, 2003 at 03:02:22PM +0200, Pavel Kraus wrote:
> [...]
> delam ve WidowMakeru), narazil jsem na problem pri kompilaci programu.
>
> Ruzne programy (gabber, galeon, gtkatalog ...) mi pri pokusu o kompilaci (v
> ./configure fazi) hlasi, ze nenalezly gnomeConf.sh. Pritom jsem pri instalaci
> G 2.2 nainstaloval snad vsechny balicky z adresare gnome, ktere maji v nazvu
> 'lib'. Napr. libgnome, libgnomecanvas, libgnomeui...
>
> Tak se chci zeptat, ve kterem balicku se gnomeConf.sh nachazi, jestli vubec v
> nekterem. A jestli pripadne staci ho tam jenom prihodit, nebo jestli mam cele
> Slackwarove GNOME zrusit a zkusit ho nainstalovat ze zdrojaku.

CD se slackware obsahuje jeden soubor, v nemz je seznam vsech balicku
a souboru jez obsahuji, ted si nemohu vzpomenout, jak se jmenuje, ale
urcite ho tam nekde najdete, tak se zkuste zamerit timto smerem.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty