zakazat login pres ssh ale ftp povolit

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pondělí Duben 14 08:26:38 CEST 2003

Jirka Slaby wrote:
> Zdravim,
> muzete mi poradit jak mam udelat aby uzivatele (ktery maj normalni ucet na
> stroji) aby mohli se prihlasovat na FTP ale nemohli na SSH? nak toho nemuzu
> docilit pres /etc/security/access.conf. Treba na to jdu spatne?

Ssh je sluzba, obvykle spoustena pri startu pocitace. Proste ji
nespoustejte (u RH je to link z /etc/rc.d/rc.? na /etc/rc.d/int.d/ssh
a ten smazat). Jinak prohledejte archiv teto konference a hledejte
klicova slova sshd, wu-ftp, proFTP, anonymni ftp, ftpd, ...
Je tu toho spousta na toto tema.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz