Bluetooth USB adapter pro propojení PC ::> mobil

Tomasini linuxkonf na seznam.cz
Pondělí Duben 14 09:41:25 CEST 2003

Myslíš "MICROSTAR Transceiving BlueTooth Key USB"?

Na ten mám zatím jen dobré reference... ale jen ve Windows.... pro winy
bych si ho koupil hned, ale chci mít HW co chodí hlavně pod Tuxem...

Díky