zakazat login pres ssh ale ftp povolit

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Duben 14 09:58:24 CEST 2003

> :-) tak to jsem nenapsal vsechny informace....Ja potrebuju aby SSH bezelo a
> mohl jsem tam ja (nejlepe bych si to predtavoval abych si moh nekde
> definovat kdo bude moct se prihlasovat na ssh a kdo ne) to same pro ftp
> pristup.

Ftp muzete nakonfigurovat tak, aby nevyzadovalo validni shell, pripadne
muzete do /etc/shells doplnit klasicke /bin/false

Nicmene to neni uplne bezpecne reseni, ssh umoznuje jeste pred spustenim
shellu spustit jiny prikaz (doufam, ze nefabuluju)
Jedine rozumne reseni je podle me nastaveni firewallu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz