zakazat login pres ssh ale ftp povolit VYRESENO

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Pondělí Duben 14 10:24:21 CEST 2003

Peter Mann wrote:

> /etc/ssh/sshd_config
>
> AllowUser user1 user2  - dovoli sa cez ssh prihlasit len user1 a user2,
> ostatnym to nedovoli
> DenyUser user3 user4 - dovoli sa cez ssh prihlasit vsetkym, co maju
> shell, okrem user3, user4
>
> man sshd_config

DIKY! To je presne to co jsem hledal...sem si prosel celej sshd_config jenze
tam nic takovyho nebylo ani v komentarich tak jsem usoudil, ze to takhle
nepujde a uz jsem se nepodivat do man! Moje blbost!

diky

Jirka