Vhodna implementace VPN pro GPRS pristup

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Duben 14 14:59:31 CEST 2003

On Mon, Apr 14, 2003 at 02:44:31PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ja mel za to, ze GPRS coby 'protokol' 2.5G je zalezitost T-Mobile a
> HSCD (ci jak to je) je 'protokol' 2G a implementoval ho Eurotel...

Eurotel podporuje jak HSCD tak GPRS. Jde mi o to, zda-li je IPsec
funkční přes GPRS, které je realizováno jiným způsobem než HSCD.

viz -
http://www.eurotel.cz/site/cz/servicesAndTariffs/services.html?list=4357

Onehdy jsem zkoušel VPN přístup k Ciscu přes IPsec a spojení se
nepodařilo navázat. Když jsem se připojil přes HSCD, vše začalo
fungovat.

> 	Mohu Vas uklidnit, nevim presne o cem to ted pisete, ale IPsec je
> pomoci pripojeni via Eurotel plne funkcni... (konkretne napr. FreeSWAN
> server na Linuxu a klient Win2k a vytaci via Eurotel)

Takže via HSCD nebo GPRS?

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX