mandrake + wine + lotus notes klient

Michal Hruska michal.hruska na ecn.cz
Pondělí Duben 14 16:34:24 CEST 2003

Ahoj,
pokousim se zprovoznit Lotus Notes klienta (5.0.10) na linuxu (Mandrake 9.1)
pres wine(20030115). Je to jediny program kvuli kteremu musim jeste stale
drzet
windows na pocitaci a potrebuju ho pouzivat. Postupoval jsem podle navodu
IBM:

http://www.lotus.com/developers/itcentralnew.nsf/allpublic/2D96D32F0ED19D268
52569DD0067B3D0?opendocument

ale nedostanu se dal nez do bodu 8b, tedy zacatek instalace klienta. Dostanu
nasledujici vypis:

$ wine d:\\clients\\w32intel\\setup.exe
FIXME:pthread_cond_init
mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
file_set_error: No such file or directory
fixme:ntdll:RtlNtStatusToDosError no mapping for 0001869f
FIXME:pthread_cond_init
$

V archivu konference jsem nasel zminku o tom ze to nekomu tady funguje.
Muzete mi prosim poradit ?
Predem diky moc za jakoukoliv odpoved.
Michal