nefunkcni kernel 2.5.67

Martin Kyral xkyral na fi.muni.cz
Pondělí Duben 14 20:03:32 CEST 2003

stejny dotaz jsem pokladal i na abclinuxu.cz a jako rada mi prisel odkaz na
diskusi na forums.gentoo.org, kde jsem nasel toto:

So... do you get any HD activity after that? If you do, you've forgotten to
enable either (Character Devices ->)"Virtual terminal", "Support for
console on virtual terminal" or (Graphics support -> Console display driver
support -> ) "VGA text console"*

myslim ze to muze byt ono