fun (Re: mplayer 0.9)

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Pondělí Duben 14 21:22:37 CEST 2003

Dne po 14. dubna 2003 20:54 Martin 'Megac' Mokry napsal(a):
> Prosim prosim, aka je pricina ? Mne to robi tiez (na notebooku, takze
> tam nemam zle otoceny display ani kabel ;-> ) a neviem co s tym ... Ked
> uz nie do konfery tak aspon na privatny mail. ;-)

no, experimentalne jsem zjistil (nekolik odinstalaci a instalaci), ze
vsechno zavisi na videu, ktere pustim jako prvni. na "loupenem"
cd mam nekolik skecu monty pythonu a jedna z nich (killing joke)
je proste vzhuru nohama (nevim proc, ale je).
kdyz ji pustim v nove nainstalovanem mplayeru jako prvni, nastavi
v preferences/video checkbox "flip image upside down" na "checked".
kdyz pustim vido normalni, nic se nenastavi.

at mi potom nekdo vypravi, ze IT neni o cerne magii... :)

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz