Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Úterý Duben 15 08:49:38 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 07:54:32AM +0200, Leos Literak wrote:

> abych to shrnul, pokud nemate rychle pripojeni na internet, abyste
> si kazdy rok mohli stahnout 3 CD z ftp a zaroven nechcete platit
> nejmene $35, <flame>radeji prejdete na jinou distribuci. sehnat RH na CD
> bude totiz cim dal obtiznejsi ..</flame>

Pane kolego, kdybyste ctil slusne chovani a registrovane ochranne
znamky, nabizeli byste *VSECHNY* distribuce, ktere maji ochrannou znamku
tak, abyste ji neporusil a ISO soubory mohl palit.

Obavam se, ze to teto kategorie spada i Mandrake, nicmene Debian ne.

Takze misto nadavani a <flame> byste mel vymyslet, jak neporusovat cizi
prava. U RH je extra navod, jak to delat i s priklady.

TO NEUMITE, SAKRA, CIST ANGLICKY?

Ja proste uz nevim, jak bych to mel jinak vysvetlit, ale prijde mi to
tak, ze je to tady "cochcarna" a vedomne se kasle na to, na co by se
nemelo. Uplatnuje se dvoji metr a zamerne se tady nekteri snazi nektere
veci nevidet nebo delat, ze neexistuji. Paklize to uz nejde, alespon se
z toho udela terc, vuci kteremu se vylevaji negativni emoce.

Fuj.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz