vyvojovy nastroj pro web.

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Duben 15 10:07:36 CEST 2003

> zacinajucich developerov, resp. male firmy, co nemaju peniaze
> na drahy
> content management system.
>
> Co sa tyka univerzalneho nastroju napriklad na
> uctovnictvo.... kolko ze
> existuje uctovnickych softwarov? :) a kazdy sa mi zda ma iny

nejde mi o univerzalny system na uctovnictvo. chcel som povedat to, ze ci uctovnictvo, firemny informacny system, alebo dynamicka web aplikacia (portal, spravodajsky server, firemna prezentacia), su len nejake data v ustalenom formate, nejake operacie s nimi, a nejaky sposob ich zadavania, menenia, a zobrazovania, a nejaki uzivatelia, ktori s tym pracuju a maju nejake prava na jednotlive operacie. aj rozhranie moze byt rozne (web, shell, mail, okienka, ...) ale to nic nemeni na tom ze stale su to len nejake operacie s nejakymi datami. toto vsetko sa da nakodovat univerzalne, a pri danej implementacii je nutne dorobit uz minimum funkcii (tie uz budu ine pre uctovnictvo a ine pre webovy obchod). takto sa dostavam k maximalnej znovuvyuzitelnosti uz raz napisaneho kodu, o co podla mna ide.