Efektivni zjisteni vlastnika souboru

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Úterý Duben 15 10:21:11 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 09:49:39AM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Pouzijte perl, python nebo jiny lepsi nastroj, nez shell.

To je IMHO velke kladivo na taku malu muchu. Co tak nieco taketo ?

-------------
#!/bin/bash

for luzer in janko jurko ondro mato ; do

echo "Menim grupu usera * $luzer * ..."
find /home -user "$luzer" | xargs chgrp "$luzer"

done

ina variata zoznamu userov by mohla byt
`cat useri`
kde "useri" by bol fajl s menami juzrov

skript je netestovany, mozu tam byt xyby, napisal som ho on-the-fly ...
--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Vyskumny Ustav Podoznalectva a Ochrany Pody