Pomoc, prosim.

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Duben 15 10:22:25 CEST 2003

Dne út 15. dubna 2003 08:56 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny. Mam specialni dotaz. Nejsem odbornik pres Linux,
> ale dal jsem si Mandrake 9.0 CZ (GPL verzi - 3CD). Chci na nej prejit
> uplne. Kdyz stahnu RPM balicek a chci jej
> nainstalovat, zepta se mne na heslo. To zadam dobre. V
> opacnem pripade rve "spatne heslo".
>
> Jinak to pise:
> <l/Editor HTML/bluefish-0.9-1mdk.i586.rpm;echo RESULT=3D$?
> error: otev=F8en=ED //home/baran/Documents/Install/Editor
> selhalo: No such file
> or directory
> error: otev=F8en=ED HTML/bluefish-0.9-1mdk.i586.rpm selhalo: No
> [...]

Tuto distribuci nemám, ale nejlepří pri instalaci balíčku asi bude když se
přihlásíte jako root potom se to nebude ptát na heslo a v PATH bude cesta k
různým programům co root potřebuje k instalaci.

Dále se taky podívejte jaké práva ten balíček má zda nemá příznak spustění,
zda je možné ho číst atd..

Jinak s rpm dokáže pracovat mc takže si ho spustte a skuste se kouknout do
toho balíčku zda vám ho mc otevře.

Jinak ty hlášky znamenají že něco nenašel, takže práva, nebo vám tam něco
chybí atd...

PS. Jinak příšte pište v předmětu o co jde a né pomoc, třeba nejde mi
nainstalovat balíček atd...

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |